Nu är vi snart där...

Idag blev golvet klart i köket å igår var vi å inhandla ett IKEA kök... ( även om vi missade en halv sida med grejer, mest luckor..men men..) så nu är det på gång iaf, så kanske man kan se ett slut på den här röran snart!!
Håller på att bli tokig, grejer överallt, kylen mitt ute i hallen, hela skafferiet på balkongen å disken i duschen!
Å nu är de ju köksinredning i hela vardags rummet, kunde knappt ta mig fram till mikron (som numera står på vardagsrums golvet) för att värma mat idag. Hade typ en decimeter å stå på. Det ser förjäkligt ut, å när jag tycker att det är rörigt, DÅ är det verkligen stökigt!! 

Men fatta vilket kök vi kommer att få när det är klart.... Det kommer att bli skitsnyggt!!!

LÄNGTAR!!!

Tänk att äntligen få laga lite riktig mat, då blir det enklare å laga nyttig mat å så....

Nu har jag ingen motivation till nåt alls, orkar inte laga mat, orkar inte tvätta,orkar inte städa(å ingen idé är det heller), känner inte för å pyssla nåt, orkar knappt ta mig ut..... 
Skulle vilja krypa ner i sängen, stänga dörren, dra ner persiennerna, stänga av klockan, dra täcket över huvudet å bara tycka synd om mig själv och lata mig!!


ÄH nu får de banne mig bli klart snart så man kan börja leva igen.....


image42
Den här sortens luckor blir det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0