Vill nån?

Jag köpte en ny glögg idag, en alkoholfri, men ändå. Vit choklad å lime.

Så nu har jag 5 olika oöppnade glöggar hemma..
Årets glögg -08 (blåbär) , Lucia choklad, Dufenkroks xmas delight (choklad), Tindra choklad/pomerans å så Tindra vitchoklad/lime.
Vem vill komma hit nån dag å ha glöggmys?
Det är ju så mycket trevligare å dricka varm ångande glögg med vänner å bekanta istället för alldeles själv!

Såg även tre andra smaksatta alk. fria glöggar på coop, de lät oxå gott.. Vanilj, Hjortron å Lingon/Blåbär

Å så borde jag egentligen oxå köpa en helt vanlig hederlig Blossa vinglögg.. Den är ju oxå smaskig, med mandel i!


Så är det nån som kanske skulle vilja ta en glöggkväll med mig nästa helg?


                                     eller vanlig?   

Kommentarer
Postat av: Erik

Inte nästa helg men kanske helgen efter :)

2008-12-06 @ 10:26:45
URL: http://janols.blogg.se/
Postat av: anna

erik: ja det funkar nog.. vore skoj.

2008-12-06 @ 13:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0