TUNGT....

Jaha, gårdagskvällen blev inte som jag hoppats, vi kom inte in på hotellet, fullt var det där... Så jag var in på Kingen istället, men där var det väl sådär...
Nåra hitta man väl på å prata med iaf.

Å dagen idag blir inte heller som man tänkt sig, fick för nåra timmar sen ett tungt dödsbud...
Det var tänkt att vi skulle upp till Sälen idag, men nu får vi se hur det blir.
Det är bara det att här sitter jag, egentligen hade jag velat vara med Martin nu.
Men får väl inte riktigt köra än, eller de kanske jag kan, men de vågar jag inte..
Så... jag sitter här....

Shit, det är läskigt det där, obehagligt, jag läser om det i tidningen(här på nätet) å man kan inte fatta att det verkligen hänt, att det är nån man känner... *jag ryser*

Ska försöka få tag på älsklingen nu, höra hur det är med dom.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tänker på dig!!! Kram

2008-12-27 @ 10:43:55
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0