Min 25 års maskerad..

Oj, nu har det snart gått en vecka sen min fest,å jag har inte rapporterat nåt här än...

Den var riktigt lyckad, lät som om alla tyckte det var kul å maten blev perfekt! ( fan vad jag är bra!! )

Å kul att så många kunde komma,å tack allihopa för de presenter jag fick, blommor, korgar, choklad, dessertvin, portvin, hemmaspa paket, ljuslykta, Mamma Mia filmen å pengar.
Jag måste bara lyfta fram en sak jag fick; Tack så jätte mycket för de egengjorda tryfflarna Angelica, de var jättegoda (speciellt de med polkagris)
*SMASKENS*


Heavens on fire...

           

           

           

   


ursäkta de bilder som ligger snett, hittar inte på nå program här på datorn där jag kan lägga dem rätt, så ni får vicka lite på huvudet.... =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

program??

2008-12-07 @ 18:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0