MAAAAT

Nu är maten på väg... =)
å även Martin =)

Glömde nämna i förra inlägget att jag har vart till frissan idag.. ingen större förändring men skönt å få bort allt slitet iallafall.  =)

Å så har jag hämtat ringen på jobbet, glömde den i fredags =/   Så nu är vi förlovade igen =) 


Kan ni förstå att det är julafton om knappt 2 dar? Inte jag iallafall. känns inte som det.
Å min Största rädsla inför julafton är att jag ska bli sjuk, som förra året, missa allt pga vinterkräksjukan! =(
Blir jag dålig i år med så tänker jag bojkotta julen nästa år, så de så! 
Hoppas jag får ha en RIKTIG jul i år *håller tummarna*



Dagens andra jullåt, å den femte...'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0