HEJ DÅ "Korven"

Nu har vi fått nog!

Vi har bara haft honom i en vecka men nu är måttet rågat, det funkar inte!

På drygt en vecka har han pissat i vår säng 2 ggren gång tidigare), satt sig brevid lådan å pissa, satt sig i Skidoos myskorg å pissat å nu idag pissa han i mina 2 korgar som jag fick i present i lördags!
Å en del till små rackartyg...
Fast det verkar bara va hemma hos oss som han håller på så här, varken hos Marika eller i Fors gör han så.

Nu får han inte va kvar, jag har sagt att efter helgen vill jag inte ta hand om honom nå mer...

Det spelar ingen roll hur söt han är när han inte sköter sig,
få se om nån annan vill ta hand om honom, men det tvivlar jag på....




Nu har du gjort bort dig en gång för mycket Korven....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0