Glöggparty ikväll...

Oj, nu var det så där länge sen jag skrev nåt igen...
Det har vart lite fullt upp denna vecka, å det känns kan jag lova, ska bli skönt med lite massage på jobbet på tisdag! =)

Till å börja med så har jag ju fyllt år!!!
Det var folk här både på måndagen å tisdagen å jag fick en massa skoj presenter.
Speciellt av min älskling, puss puss DU är bäst!!
Jag ska få åka till chokladspat i Vansbro,
http://www.chokladspa.se/ebf45f43-7735-4d78-b18f-087c94e5b0da-29.html
"på tu man hand..."
HÄRLIGT!!!

Sen fick jag även flera upplevelser (som för övrigt är utsedd till årets julklapp),
Jag, mamma, mormor å Elisabeth ska i Mars åka på After Dark i Västerås å bo på hotell..
Fick resepresentkort på Västanhede trafik av Martins föräldrar å presentkort på klippning av Martina å Johan och Robert.
Såna presenter är egentligen de roligaste, att skapa minnen med nära å kära..
Sen var det ju tur att jag fick en vattenkokare oxå, Angelica å Maria hade visst uppmärksammat att min dåvarande kokare var rent ut sagt livsfarlig (läs tidigare blogginlägg). Så hemskt mycket tack för den! 
Hihi fick även höra att det var fler som uppmärksammat detta å att det tydligen finns minst två julklappar som var menade till mig med en kokare i.. 
Fick även lite såntdär smått å gott, pengar, mys strumpor, kalender, ljus, vin å en glass.


Oj vad klockan går, kanske ska börja göra mig iordning... å packa å så..

Jag ska ner till Linköping, till Erik. Jag , Erik å Ida ska ha en liten lucia fest, dricka glögg å ha de trevligt.
Tror det blir skitkul, känner mig verkligen på G...
Har en liten överraskning med mig, hoppas bara att de håller sig tills jag kommer ner....

Nej, nu lär ja verkligen hoppa in i duschen...


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0