Fääärdig....

Nu ska vi snart åka iväg på Lovisas dop, å jag är redan färdigklädd å fixad.
Då uppkommer en sån där situation när man eg bara vill iväg, men istället lär man fördriva tiden på nåt vis.. Å det går inte att börja med nåt, ifall man inte hinner klart, eller så finns risken att man skitar ner sig- å det vill man ju inte.
Så man bara går runt runt å gör ingenting, sätter sig ner å reser sig upp.. Lika otålig som ett barn på julafton!
Så jag hamna här- framför datorn.

Sen ikväll ska vi på julbord med Martins jobb. Fattar ni vad härligt?!
JAG, lilla JAG ska få äta julbord för typ första gången i mitt liv, å få kunna tycka att det är gott med julmat!! =)
Annars när jag ätit  julmat har det varit under tiden jag jobbat, sisådär typ 3 gånger varje helg fram till julafton å då när julafton väl kommer å man ska äta julmat, så har man nästan kunnat spy på den.
Men för första gången i mitt liv, ska jag få njuta av denna julmat!
Härligt!




Puss på dig gullunge, vi kommer snart...


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken sötnos!!!

2008-12-07 @ 20:27:12
URL: http://frokenfrakenshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0