Stockholm tur och retur

Nu är vi nyss hem komna från storstaden...
Takidas konsert var jätte bra, även backyard babies var väl sådär..
å så var det ett gäng Fjantar som uppträdde mellan Backyard babies och Takida.. men nån "eldshow".. (tror inte det var nån i publiken som var road.. =/  )
Men som sagt, TAKIDA var bäst!  Mäktigt när hela publiken sjöng själva i Jaded..

Boendet på Vandrarhemmet på Gärdet var oxå toppen, kan varmt rekomendera det!
Var väl en bit å gå från tågstation, men det gick ju både buss å tunnelbana dit i närheten... Inte för att vi nyttja det men..
Nä vi tog oss dit  till fots, tog ca en timme... vi gick å vi gick å vi gick, typ överallt dit vi skulle.. trevligt å förena nytta med nöje!  (Gissa om mina fötter värkte efter det..)

Synd bara att vi inte hade mer tid, skulle vart kul å strosat runt lite å kollat en dag... det får bli en annan gång..



Nu ska jag snart iväg å handla med dem som jag ska fixa maten till i helgen...
Har kanske inte nämnt det här förut?
Men så är det iaf, jag ska fixa en buffé för ca 50-60 pers på lördag... Till ett 75 års kalas..
Allt möjligt + efterrätt å så ska jag servera å så sen oxå..
Så hela dan imon å halva lördag blir å tillbringa i köket.. Har hyrt fors folkets hus, köket där, till å laga allt... sen är festen inne i stan...

Ska bli skitkul! Men jag är lite nervös oxå, har aldrig lagat till så många själv nån gång å inte köpt in å så heller..
Men de går nog bra....

Å jag hoppas jag fixar det å att det går bra, jäklar vad stolt jag blir över mig själv om jag grejjar det!!
Så vi får väl se..



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det är klart att du fixade det, med bravur!. Jag tror det är jag som är stoltast över dej. Fy f...n vad du är duktig! KRAM

2008-08-19 @ 20:27:13
Postat av: Anna

Mamma: Tack tack! ja det blev ju succe(hm stavas de så?) Härligt! Å kul var det!

2008-08-19 @ 20:58:40
Postat av: Ida

Det förstod jag väl att det skulle bli! :)

2008-08-21 @ 11:41:22
URL: http://jazzflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0