Snart snart...

Jag har nyss bokat vandrarhem i Stockholm till nästa onsdag... Åhhh vad härligt!
Vi ska på "Parksommar" på Skansen med Backyard Babies å Takida... Ska nog bli skitkul!
Å sen bara ta de lugnt på torsdagen, å bara typ strosa runt lite.. Hoppas de blir någolunda bra väder både på onsdag å torsdag..

Sen, efter det så har jag förhoppningsvis en veckas efterlängtad SEMESTER innan skolan börjar igen.. Å så jobbar jag en vecka sen åker vi till Zakynthos.....  =)


För nu har jag riktigt tröttnat på att jobba, vill ha semester på stört!  Nu är jag på Skogsgläntan igen å det är så rörigt, när man kommer hem på dagarna är man helt slut, både i kroppen å knoppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0