Barnsliga timmen..

Hahahahaha....  Kom in på barnprogram på youtube när jag satt å kolla runt lite... Så nu är jag fast!
Har kollat på massa program från när jag var barn, å jag säger då det, vad många man glömt bort...
Kommer ni ihåg de här tex:

  • Mupparna
  • Fragglarna
  • Professor Baltazar
  • Linus på linjen
  • Joel
  • Pippi Pelikan
  • Ika i rutan
  • Trasdockorna
  • Djurgården och Bo-Ko
  • HAJK
  • Skrotnisse
  • Mora Träsk
  • Lilla Anna och Långa farbrorn
  • Tummen
  • Rasmus Nalle
  • Fem myror...
  • Den långa flykten
  • Landet för längesedan
  • Skurt
  • Bumbibjörnarna
  • Disneyklubben
  • å såklart BJÖRNE


Å så finns de ju en massa till.....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0