5 Augusti....

Oj nu har de hänt en del igen sen jag sist skrev....

Min matlagning till festen i lördags gick skitbra!!  =)   Å alla var jätte nöjda =)
få se, kanske kommer de upp lite bilder sen, har nyss köpt ny kamera å har inte hunnit lagt upp nå bilder å så än..
Men jag vill ju att ni oxå ska få se min stora succe....

Sen så i måndags till tisdag, var vi på spa i siljansnäs med jobbet, härligt!

Å vips var vi framme vid dagens datum, å idag började skolorna igen å därmed börja jag jobba igen (efter en ynka halv veckas semester)  =/
Fast lite positiv lär jag ju va iaf, rätt skönt å börja jobba på en torsdag, jobba två dagar å så HELG, sen jobbar jag fyra dagar å så SEMESTER i Grekland en vecka....  =)



Kom på att jag glömt bort å skriva en sak här för nån vecka sen, närmare bestämt den 5 Augusti... (fy på mig!)


Den 5 Augusti föddes lilla Lovisa...  Grattis grattis!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0