Tänd ett ljus för Engla...

.... och hennes familj....
Just nu sprids uppmaningar genom bloggar, e-post och sms att ikväll kl. 21.00 tända ett ljus i fönstret. Jag tänder ett. Gör du?


Hur kan man göra nå sådant med/ åt ett litet försvarslöst barn, överhuvudtaget mot en annan människa...???
Å dessutom tiga om det och förneka det!!
Vad hade hon gjort honom för ont, för att hennes öde skulle sluta i hans händer...??
Hur kommer man ens på tanken att döda ett litet barn??
Varför?
Åhhh, jag blir så förbannad å ledsen när jag tänker på det!! Hoppas den jäveln får ett långt å hårt straff!!
Att han ALDRIG mer blir utsläppt!!! 
Jag har jämt trott mig vara emot dödsstraff, men i det här fallet vore det inte mer än rätt...


Jag lider med alla de som kände Engla, å Jag beundrar alla de som hjälpt till i sökandet efter henne....


TÄND ETT LJUS!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0