Nyfrissad...

Idag har jag vart å klipp å slingat håret.. =)  Så äntligen är man lite ljusare igen, sådär som man va när man var barn nästan!

Men, å ja det lär bli ett MEN..  Som vanligt måste ju de som klipper en fixa till håret efter avslutad klippning, vilket jag inte gillar nå speciellt... Håret får alltid en frisyr man aldrig skulle kunna tänka sig ha själv å blir fullt med en massa grejer.. så det egentligen fina nytvättade å nyklippta håret mest liknar en stor trasslig å sträv massa..
Vilket även hände denna gång...
Jag sa ju till om att jag inte ville ha nåt speciellt i håret eftersom jag inte får tvätta det på nåra dar
(pga blonderingen) å så ska jag stå över grytor å så på jobbet på dagarna... känns inte så fräscht då, och om man dessutom fått håret fullt med mousse å spray å sådant så blir de ju ännu värre..
Okej sa hon, men lite mousse iaf kan vi ju ha i... okej okej sa jag fast inte nå mer... Å vips så hade nåt mer åkt i oxå..  =/   Hon tyckte jag skulle ha en "busig" frisyr, å jag lovar den ser verkligen busig ut, som om jag nyss klivit ur sängen efter en "het" natt.. Alldeles trassligt å inge ordning alls...
Fast hon tyckte det blev bra även om hon gärna hade velat haft i ett kilo hårspray oxå.. men nej du!!  Det här räcker, jag ska ju stå ut med min svintofrisyr i nåra dar nu ju....

Blir kul å se om man kan få till håret själv sen när man äntligen får tvätta det igen.. eller så kanske det blir ett halvår till med uppsatt hår.... =/

Nu ska ja sova... adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0