Footloose....

oj, nu var de längesen ja skrev nåt här...

Först å främst måste jag berätta om den bästa födelsedagspresent jag någonsin fått.. Den utspelade sig helgen som var.  Jag hade ju fått biljetter till Footloose musikalen i Stockholm!

Så i Lördags begav vi oss (jag, mamma, Monika å Sara) med tåg till huvudstaden, checkade in på ett fräscht vandrarhems hotell å fortsatte sen till ett café för lite lättare förtäring.
Å där ni, där hade man inte vart snål på storleken inte, chokladbollar, american cookies, biskvier, maränger, dammsugare mm, ja allt var i jättestort format!!!  (Tänk er en biskvi som är en decimeter hög..)  
Fast vi åt sallad å wraps, men var bara tvungen å berätta att storleken visst har betydelse, för gissa om det såg smaskigt ut.... så nästa gång jag styr kosan till Stockholm SKA jag gå dit å fika..

Men i allafall, vi sprang runt på stan i nåra timmar innan det var dags å gå på föreställningen..
Den var super!!! Jättebra!! Å, hm ja Måns var ju lika läcker som vanligt, om inte lite extra snygg som den "bad boy" han spelade. =)
Avsluta sen kvällen med ett besök på Jensens (hm å så va de nå mer de hette, danskt nåt tror ja), en jättebra restaurang iallafall.. Jag åt Vitlöksmarinerad rumpstek med tzatziki å bakad potatis.. Till det ett glas rött.. Smaskens!!
Å nu till min favorit, desserten... Mjukglassbuffé!  =)  
Mätta, nöjda å trötta gick vi till sängs....


Så vad kosta hela kalaset??  Ingenting, för min del!! det enda jag betala var det jag shoppade på dan..  
Allt annat stod min kära mor för..... Tack!  Å tack än en gång för en helt underbar helg...



image71






Imorrn kväll ska vi ha personalfest hos Eva ute i Hedåker..... wiii!!  party party...... Längtar!


image72

SKÅL!




Kommentarer
Postat av: Ida

vad hette det cafét då? jag är inte den som säger nej till big size! ;P

2008-04-10 @ 16:38:38
URL: http://jazzflicka.blogg.se
Postat av: Anna

Ida: hm ja kommer inte ihåg.. men vet nog ungefär vart det ligger om jag traskar runt
lite i sthlm...
kan inte förklara´eftersom jag knappt hittar i sthlm... men det ligger bakom det stora blåa huset (som ligger vid nåt torg)

2008-04-14 @ 16:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0