Djungelleken....

Det vart tal på om nån kunde nån rolig lek eller så till personalfesten ikväll, så ja nämnde Djungelleken, å de nappa!!  haha, undra om dom vet vad de ger sig in på...... =)

Lägg dessutom till lite vin å öl i det hela så blir de nog riktigt kul...

Jag gapskrattar varje gång jag tänker på hur kul det kommer å va å se de där  mattanterna göra myrsloken eller kanske flamingon... HAHAHA!!!

Så nu är jag riktigt taggad, hoppas de inte fegar ur.....

   image74    



 
 

SKÅL!!








 


Kommentarer
Postat av: Erik

AFLOFFAFLOFFA! - schhhhhurrrp
schhhhhhurrrp - plupp
plupp - a womba womba!
A WOMBA WOMBA! - EEEEEEAAAIIIIRRRRRR!

hahaha =) ha så kul med mattantskollegorna ;)

2008-04-04 @ 21:56:40
URL: http://janols.blogg.se
Postat av: Anna

hm,... ja, men de fega ur... först förklara jag reglerna för nåra.. å de verka vilja va med.. men inte de andra.... så då blev de inge.. =(

2008-04-05 @ 02:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0