Jag säger bara CHOKLAD!!!

Idag börjar saker och ting ÄNTLIGEN ljusna..... (för hoppningsvis)

Fick ett nytt jobberbjudande, ska dit å prata på fredag.. =)    hoppas hoppas hoppas!!
"håller tummarna för fullt"
för de här senaste dagarna har vart för j-ä-v-l-i-g-a.....   :´-(

Om det vart som vanligt så hade jag försökt göra mitt bästa på ett jobb, men här är det ingen idé... det blir fel hur jag än gör!!  man får åtsägelser för att jag sopar golvet FÖR noga,diskar fel (bara för att jag inte lägger upp det lika som de flesta andra så betyder ju inte det att det inte blir lika bra), gör FÖR mycket, hjälper de andra å sist men inte minst (eller ska vi säga det mest skrattretande)  jag knöt ihop sopsäckarna "fel"!!  HERREGUD!!
man känner sig inte ett dugg välkommen....

Så nu hoppas jag på en förbättring.....



på lördag ska jag iaf på CHOKLAD festival i Stockholm.... SMASKENS!



snyft! har setat å kollat på Grey´s nu...... å gråtit mig genom hela avsnittet, tur att det fixade sig till slut, nästan iaf,men det var på håret att hon hann.... Meredith alltså!  Känslosamt värre... =/


image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0