Succé.....

...hm stavas det verkligen så?....

Ja ja succé gjorde jag iaf med mina tårtor i lördags...
Riktigt fina å coola om ja får säga det själv, haha fy fan va´ jag är bra...  men glömde tyvärr bort kameran å glömde att fota dem (hur kan man va så klantig?)  Men hoppas att nån annan gjorde det så man kan få nån bild till mitt tårtgalleri..

Det är kusin mins 20 års fest vi pratar om, kanon kul var det...  god mat å gott sällskap.... å goda tårtor (ha ha nu fick jag med det igen, vilken egoist man är...) 
Trevligt å festa med släkten iaf, och en STOR eloge till Ida,du vet verkligen hur man fixar en kul tillställning...
Fester som denna borde vi göra oftare!!



Just ja, i fredags var jag ju i Leksand, hjälpte lillebror att flytta.... Suck, känns lite konstigt ju.. Han är ju såå liten fast ändå inte..
Aja lägenheten var iaf jätte mysig, med såna där stora låga fönster med perfekt fönsterbräda att sitta på... =)


ojoj,nu börjar klockan ticka iväg..kanske man ska tänka på refrängen... Martin sover väl säkert redan..

Natti Natti
sov så gott allihopa







Kommentarer
Postat av: Ida

Tack själv Anna! Både för tårtor och din närvaro. Det gjorde mycket!:) Kul att du skaffat blogg förresten! Jag ska komma förbi med tårtfat och din fotlänk så fort jag bara får tid! Just nu sitter jag på jobbet och längtar hem! Vi ses! Kram! / Ida

2007-07-10 @ 21:16:07
URL: http://jazzflicka.blogg.se
Postat av: Ida

... Och jag har kort på tårtorna! ;)

2007-07-10 @ 21:17:01
Postat av: Anna

ja visst är han underbar den där Måns :P hehe
Detsamma det var kul att träffas. Och dina tårtor var verkligen imponerande och jättegoda. :)

2007-07-10 @ 22:35:52
URL: http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0