Friluftsliv....

Tog en rejäl sovmorgon idag å det tycker jag att jag var värd.. Efter festen i fredags sov ja bara 3 timmar innan jag skulle upp till jobbet,tungt!

Sen har jag å Martin vart ut på sjön å fiskat, ja ni hörde rätt---jag var med! Höll faktiskt lite i spöt´ när han fick en gädda (som han sedan släppte i) men annars var ja ganska passiv.. Hade med mig en bok så det var mitt sällskap, en liten stund iallafall...  Men jag kan ju säga att nu har ja haft mitt friluftsliv för det här året, iallafall mitt friluftsliv i SPÖREGN!!
Fatta att där satt jag i en båt mitt ute på Bäsingen i säkert 2- 2½ timme i spöregn medan Martin fiskade...

Det är kärlek det!





image1
Förra årets dagar på sjön var betydligt bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0