Varför julen??


Ha ha,, vill ni veta nåt "komiskt", jag är SJUK.. sjuk såg ni... lagom till julafton..
Snacka om typiskt, vilken jäkla otur!
Enda dagen/dagarna man inte vill vara sjuk, vilken annan dag som helst hade vart ok, men inte julen!!

Så nu ligger jag å tycker såååå synd om mig själv...
Fast måste säga att jag tycker nog mer synd om min familj som ligger hemma med vinterkräksjukan, den slapp jag iaf...

Julen ska firas med nära å kära, å just nu känner jag mig väldans ensam... uppesittar-kvällen med julgröt hos mamma å pappa blev ju som sagt inte av å Martin har åkt ut till Fors för lite tunn-badning...  så här ligger jag...
ENSAM!



Å hela grejen med paket öppning, kommer att bli FEL, de ska öppnas med familjen på julaftonskväll, sådär lite lagom mysigt (ni som känner mig vet ju att jag gärna vill behålla de traditionerna,tycker inte om förändringar på självaste julafton)
Nu ska jag å Martin öppna alla paket på julaftonsmorgon.,med undantag paketen från hans familj.. vet inte när de blir,kanske på juldans morgon som sist....   (men det kanske blir bra, vad vet jag...)


Nu lär man väl ta det lugnt å vila så kanske kanske är jag piggare imon å kan bli med en sväng på julfirande...




Julen kommer aldrig att bli som när man var liten igen..... Suck!



Fast även fast jag är så fäst vid mina traditioner så skulle jag vilja fira jul så som Martins släkt gör.. med alla kusiner å hela släkten, hm ja typ som vi gör på juldan.. då behöver man inte känna att man inte hinner träffa alla under julhelgen...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0