Min att-göra-lista...

Nu ska jag oxå härmas, liksom Ida gjorde..... Bror min skrev en lista på vad han skulle utföra å se till att uppleva i sitt liv. Nu tänkte jag göra likadant!

De här sakerna ska jag se till att förverkliga nån gång under min livsperiod:

  • Åka på safari i Afrika (jo, jag följer oxå med.. =)... ) 
  • Bada i varma källor på Island
  • Starta en salladsbar, ett kafé, en restaurang, en smyckesaffär... hm ja ni fattar, nåt eget, nåt som bara är mitt, nånstans där jag kan förverkliga min dröm.
  • Gifta mig
  • Åka till Thailand
  • Sluta bita på naglarna
  • Rida på en elefant
  • Åka på en choklad eller vinresa (varför inte en kombinerad sådan?) neråt europa nånstans
  • Skaffa en 4-bent vän (voff)
  • Få gå på premiären av den film som min kusin ska vara med i (hela kittet tack! röda mattan, långklänning, förhandsvisningen, kändisarna.. ja du, Ida alltså... )  =)



Nån gång........ då händer det!


Kommentarer
Postat av: Ida

Självklart ska du gå på röda mattan! Jag hänger med och visar dig Thailand! :P Underbart land!

2007-12-17 @ 18:16:20
URL: http://jazzflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0