Inatt kom den...

.. vintersjukan alltså...

vilken j-vla julhelg!

Då blir de inge firande alls med släkten i år....  Vi skulle ju vart till mormor å morfar ikväll..men det går ju inte nu!
Jag å toaletten ska umgås istället.. jippie!!  =/


För mig är julen en stor besvikelse i år.. suck! 
Sjuk med feber den 23, halvdan den 24 å vintersjukan den 25....

Inget umgås med nära å kära alls... eller jo förresten, jag fick ju tillbringa lite tid med min älskling iallafall... puss!



Oj oj vad negativ hon låter tänker ni... det har hon gjort i 3 inlägg nu...
Men men kära läsare det ska ni veta att det är inge vidare glada tankar man har en sån här dag, å sen när alla ens jultraditioner är som bortblåsta i år så känns det tungt... Särskillt med tanke på att jag ÄLSKAR mina/våra jultraditioner.. ingn riktig jul utan traditioner...


DAGENS REFRÄNG: Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0