Nu är vi på G

Snart går tåget till arlanda, börjar bli lite nervis nu ju.. 
Är inte nervös å flyga eller så.. Det är bara det att man blir ju sådär allmänt nervös för allt och ingenting!
Tänk om det är förseningar, eller det jag mest är nervös för är att mitt bagage kommer bort under flygningen eller att det blir bortglömt å inte blir med.. 
Visst, jag vet att man brukar kunna få ersättning men jag vill ju ha mina egna fina kläder.
Så jag har packat 2 uppsättningar kläder i handbagaget + bikini.... (mina favoritkläder+skor)  :-)
Hm lite knäppt jag vet, men ändå! Jag tar ju inte med mina finaste kläder så att nåt pucko kan förvilla bort dem.. Nä dem SKA jag ha!


image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0