Hur många invånare har byn egentligen?

Sitter å kollar på det enda tv program som är värt å se på, på hela veckan... Morden i midsommer.. men så slog det mig att det dör ju säkert 2-4 st i varje avsnitt å hur många år har det inte gått  nu på tv?! Det borde inte finnas nå folk kvar i byn ju... 




I helgen, eller de senaste 5 dagarna(har inge riktig koll på dagarna) har vart fullt upp,vi var till City festen i Gävle i fredags å sen till Rullsand å sova.. Sen tillbaka till Avesta å Diggiloo på lördagkväll... Det var riktigt bra!! 
På söndag tebax till Rullsand å så åkte ja hem idag..
Fast Martin är kvar, han har äntligen fått semester.. <---- Vill jag oxå ha ju!!!

Nu är det inte långt kvar tills vi åker, 2 veckor precis... Längtar!!
Ska bli skönt å komma bort, å komma till sommaren, den som försvann här i Sverige...   =(
Den 28 aug åker vi till Dubrovnik i Kroatien.


Å nu ska jag punktera det ryktet som en av Martins kompisar tydligen spritt ut; Vi ska INTE gifta oss i Kroatien!

En kompis skicka mess å fråga om vi skulle det å att hon hört att vi skulle förnya våra löften i utlandet..
Fattar inte varför han har sagt så,bara för att vi ska till Kroatien igen betyder ju inte det nåt... 
Bara så alla har klart för sig med det...

Den dan jag gifter mig ska ju släkt å vänner närvara å jag vill ha ett "riktigt" bröllop! Inte ett på en flygplats eller så, fast på en strand i solnedgången vore ju mysigt,men dyrt om alla ska med..

Så inge bröllop än, då krävs ju att han friar, vilket han inte gjort.... 



Jag har solsveda (som det så fint heter) på baksidan av låren,gör ont å sitta ju.... Jag som tyckte ja var så duktig å smorde in mig med solkräm,men glömde tydligen benen...  =(






image3
Sommar, sol och eee um...?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag VILL OXÅ åka till Kroatien !!!!!!!!!!!!!

2007-08-15 @ 10:09:29
URL: http://jazzflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0