Bort! Försvinn!

Suck! Tänk om det räckte med å säga så, så försvann allt fett på magen, alla bilringar å allt överflöd!
Orättvist är vad det är, vissa kan äta vad som helst medan en annan bara behöver titta på en chokladask (med längtansfulla blickar) å går genast upp nåra kilo! Eller egentligen så bryr jag mig inte om kilona! Bara magen försvann!

Bli vän med din kropp brukar det ju heta, men om min kropp inte vill bli vän med mig då. Hur gör man då?!




DAGENS CITAT:

" Det enda sättet att hålla sig frisk är att äta det du inte vill, dricka det du inte tycker om och göra det du helst inte vill. "



DAGENS ANDRA CITAT:

" En gång hade jag en timglasfigur, men tidens sand har flyttat sig. "




image15


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahaha! Min kropp gillar inte mig heller. Den är otäckt självgod och egoistisk. Breder ut sig och tar plats! Ush då! :P

2007-09-04 @ 14:13:16
URL: http://jazzflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0